4 gru 2016

Nuda

Wieczna nuda.
Czekam z niecierpliwością na święta, dlatego, że będę miała więcej czasu dla siebie, i również z powodu świątecznego klimatu i spotkania z cała rodziną. :) Na razie świąt nie czuje, bo nie ma śniegu. 
Moje weekendy wyglądają praktycznie tak samo, co mnie już trochę denerwuje. Oglądam Słodkie Kłamstewka, czytam książkę Harrego Pottera, próbuje się uczyć i pisać jakieś teksty piosenek. Po całym dniu mam wyrzuty sumienia, że tak naprawdę nic konkretnego nie zrobiłam. Napiszcie w komentarzu, czy wasze weekendy wyglądają tak samo albo inaczej. ;)


12 komentarzy:

  1. Też oglądam słodkie kłamstewka ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja Ci zazdroszczę, że nie ma u Ciebie śniegu. Z chęcią Ci go oddam :D
    Moje weekendy też wyglądają tak samo, nic nie robię i również mam potem wyrzuty sumienia. Oglądam seriale, śpię i tak jakoś cały weekend mija, że zanim się obejrzę to już go nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie jest mnóstwo śniegu, więc święta czuc nie tylko na dworze, ale i w domu ;)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze znam ten stan, kiedy leżę w niedzielę wieczorem na łóżku i myślę sobie, że nie zrobiłam nic pożytecznego. Mimo wszystko, nie potrafię się zmusić do robienia czegokolwiek, kiedy wiem, że mam dwa dni wolnego czasu.

    Pozdrowionka,
    b l a c k e l e y

    OdpowiedzUsuń
  5. No ja obecnie mam sporo różnych zajec na weekendy wiec nie narzekam na nude;)
    Fajne zdjecia;)
    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w Twoich włosach, idealnie ułożyły się do zdjęć :).

    http://amlodzinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w sumie dopiero w ten weekend wieje nudą. Ostatnie spędzałam z rodzinką na wspólnych wypadach. Przydał mi się wreszcie taki leniwy czas :)
    Super zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sesja, szczególnie fotka pod Słońce. Fajna stylizacja. Obserwuję i pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zdjęcia i fajny płaszczyk :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Proponuję rzucić Harrego bo ksiazka o czarnej magii nie jest dobra dla nikogo.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też jest rytuna, ale nawet to lubię. Nauka, samorozwój. Jednak dobrze raz na jakiś czas zrobić coś innego, żeby odpoczać psychicznie. Pojechać na wycieczkę, spotkać się ze znajomymi itp.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń