17 wrz 2016

sobota

Powoli zaczynam popadać w rutynę. Szkoła, lekcje, wczesne wstawanie, jedyną odskocznią od tego są weekendy. Niestety brzydka pogoda, spowodowała, że zostałam prawie cały dzień w domu. Nuda i jeszcze raz nuda. Ale nuda może być fajna. W tym poście chciałam Wam pokazać co można robić w takie dni jak mój dzisiejszy.

Uwielbiam malować! Mam całą kolekcję pędzli od mojej mamy, która kiedyś dużo malowała. Może Janem Matejko nie jestem, ale po prostu lubię tak spędzać czas. 
























Gram już kilka lat na gitarze. W takie wieczory najbardziej lubię sobie pograć.

Nic dodać nic ująć. Śpiew to jest moja największa pasja i po prostu to kocham. <3

Muzyka. Achh.. Kiedyś zrobię osobny post, z moją dużą i nową dawką utworów, które słucham na okrągło.

6 komentarzy:

  1. Pogoda się popsuła dlatego, że akurat mam ostatni weekend urlopu :D ale to normalne, już się przyzwyczaiłam. Świetne rady na nudę, naprawdę super! chętnie je wykorzystam, ostatnio często się nudzę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja powoli też wpadam w rutynę, staram się robić coś fajnego, nowego ;) Podobają mi się te zdjęcia, tak jak ktoś pisze powyżej mają klimat taki ciepły <3 Zrób może post z twoimi rysunkami, jestem bardzo ciekawa!
    Pozdrawiam cię i zapraszam do siebie w wolnej chwili fotmagstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tylko trochę brzdąkam na gitarze, natomiast śpiew to jest to co kocham !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, również gdy znajdę czas grywam na gitarce!
    Zaobserwowałam i będę wdzięczna za rewanż :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice post dear. Hope we follow each other :) ♥ I follow you

    https://ilvasworld.blogspot.ba/2016/10/trenutni-favoriti-jesen.html

    OdpowiedzUsuń