5 wrz 2016

Dziękuję!

W tym poście chciałam szczególnie podziękować za 500 polubień na fanpage. Sprawiliście mi taką niespodziankę na początek roku szkolnego, jak i na początek wakacji za 100 000 wyświetleń. :*
Wczoraj skorzystałam z pogody, było ciepło, za ciepło bo miałam długie ogrodniczki, ale za to zrobiłam zdjęcia, które dzisiaj zobaczycie. Zdradzę Wam, że za tydzień będzie kolejny post specjalnie na moje urodziny. Zdjęcia będą inne niż wszystkie. Czuwajcie! ;)
Napiszcie w komentarzu czy podoba Wam się regularne dodawanie postów? Ja jestem bardzo zadowolona. 




2 komentarze:

  1. Your pictures are always so beautiful and you are a lovely model. Gorgeous lady!
    Shamuboo

    All Things Bright and Lovely

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejuu pierwsze zdjęcie jest cudowne! Uwielbiam wszystkie haha <3

    OdpowiedzUsuń