5 mar 2016

10

Dzisiaj przychodzę do Was z 10 piosenkami które bardzo mi się podobają. Dzisiaj post na luzie. :)

Brodka - Horses 


Dawid Podsiadło - Project 19



The Kooks - Naive (Jean Tonique remix)


Coldplay - A Sky Full Of Stars


Milky Chance - Flashed Junk Mind


The Dumplings - Kocham Być Z Tobą


Curly Heads - Reconcile



Joywave - Tongues ft. Koops (Rac remix)



Dawid Podsiadło - W Dobrą Stronę


Mela Koteluk - Melodia Ulotna


A co do zdjęć wyszły spontaniczne. Takie są najlepsze. Dajcie znać, która piosenka Wam się najbardziej podoba. :)





3 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się wykonane przez Ciebie zdjęcia, są magiczne. :) Co do piosenek - również uwielbiam muzykę Dawida, piosenka The Dumplings też jest świetna. Przy okazji witam imienniczkę. ;)
    Zapraszam do mnie: millee-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A sky full of stars
    Naive
    W dobrą stronę
    Tongues
    Najbardziej mi się spodoły :)
    Pozdrawiam i bardzo ładne zdjęcie :)

    http://pasjanaslaczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A sky full star na zawsze będzie kojarzyć mi się z wakacjami na campingu we Francji. Uwielbiam ją z sentymentu.

    OdpowiedzUsuń