15 lis 2015

Klimatycznie

Cześć! Dzisiaj pokaże Wam 5 ulubieńców października. Jeśli Wam się spodoba i chcecie takich więcej postów, dajcie znać w komentarzu.



Moim pierwszym ulubieńcem jest Mullermilch. Uwielbiam go! Bardzo mi smakuje. Najlepszy smak to wanilia.


Następna rzecz to pomadka z Nivea. Kiedy idę do szkoły jest zimno, przed wyjściem, zawsze ją używam i nigdy mnie nie zawodzi.






Teraz książka  Eleonora & Park. Naprawdę mogę Wam ją polecić! Jest idealna na wieczór z ciepłym kocem i gorącą herbatą.



Kiedy mam czas słucham muzyki. The Dumplings - Technicolor Yawn, to aktualnie moja ulubiona piosenka.

I ostania rzecz to trampki Converse. Chodzę w nich bardzo często. Są wygodne, a dla mnie to jest najważniejsze. 








3 komentarze:

  1. Te pomadki z Nivea są świetne, mogę Ci polecić zwłaszcza kokosową! <3 Tylko niestety mają jedną wadę, że czasem za żadne skarby jej nie otworzysz :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://mleko-z-pomarancza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam masła do ust z Nivea :) Chociaż ostatnio u mnie króluje Eos.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post plus polecam ci kilka megaaa ksiazek ktore warto przeczytać!
    Hopeless - jedna z moich ulubionych
    Dla ciebie wszystko
    Oraz "Więzień Labiryntu " !! - Całkowicie odbiega ksiazka od filmu��

    OdpowiedzUsuń