25 paź 2015

Niezgodna

Ostatnio przeczytałam dużo książek i chciałam Wam nieco przybliżyć temat.
Pod koniec wakacji zaczęłam czytać trylogię Niezgodna. Pierwsza część bardzo mi się spodobała, więc sięgnęłam szybko po drugą. Fajnie mi się czytało, koniecznie obejrzałam filmy Niezgodna i Zbuntowana. Kiedy wszystko pooglądałam i przeczytałam strasznie chciałam przeczytać trzecią książkę! Koniec trylogii bardzo mnie zaskoczył. W marcu 2016 r. w kinach można obejrzeć ostatnią część Wierna. Koniecznie muszę na nią pójść! ;)
Co wy na to, żebym co jakiś czas pisała trochę o książkach? Albo o mojej ulubionej muzyce? Piszcie w komentarzach jaka jest Wasza ulubiona książka, bądź ulubiona piosenka! 





7 komentarzy:

  1. Polecam Więzień labiryntu i Hopeless oraz Dla ciebie wszystko - jedne z najlepszych książek 😉😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście polecam wszystkie książki Johna Greena, Rainbow Rowell oraz Gayle Forman. Co do Zbuntowanej to też czytałam i bardzo mi się podobała! W 2016 będzie niestety dopiero 1 część Wiernej, a dopiero w 2017 zobaczymy zakończenie :/ Polecam ci również z tej serii 'Cztery' jest to o Tobiasie o tym co sie działo nim poznał Tris :) Mogę ci nawet pożyczyć! :) A jeśli masz ochotę na coś całkiem innego, starszego, ale jak najbardziej godnego polecenia to 'Duma i uprzedzenie' :) Świetne zdjęcia i czekam na następne posty o książkach i muzyce! ❤️ -Wiola

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych książek, czas wybrać się na łowy do księgarni! Piękne zdjęcia , bardzo podoba mi się Twoja kurtka;) Zapraszam do mnie-dwa nowe posty w stylizacjach jesiennych: http://martaiblog.blogspot.com/2015/10/zimno-sie-zrobio.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Jasne, dobry pomysł z pisaniem o książkach i muzyce!

    Ja ostatnio słucham piosenek, które pamiętam z dzieciństwa, polecam Ci Belindę Carlisle, Twoja mama na pewno ją zna:

    https://www.youtube.com/watch?v=P-WP6POdTgY

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też zaskoczył koniec trylogii. Ogólnie książka jest wciągająca, jeśli jeszcze nie czytałaś to polecam Igrzyska Śmierci

    OdpowiedzUsuń