9 mar 2015

WIOSNA !

Hej! Od paru dni w moim mieście nareszcie przywitała do Nas niewielka ale za to słoneczna wiosna. Uwielbiam to uczucie, kiedy zimowe kurtki idą w kąt, a teraz marynarki, bluzy, swetry z chęcią zawitały w mojej szafie. Ostatnio dużo się u mnie dzieje,za 1 miesiąc sprawdzian 6 klas, brrr... aż gorąco mi się robi kiedy o tym myślę;). Ale nie chciałam dzisiaj mówić o szkole, Zdjęcia które Wam teraz pokażę przypominają mi prawdziwą piękną słoneczną oraz najmilszą wiosnę na świecie. 






7 komentarzy:

  1. Hahah z przytupem te zdjęcia moja droga ♥
    Nadia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszczyk :)
    Nie przejmuj sie egzaminem, nawet nie zorientujesz sie, kiedy będzie po nim ;p

    Nell0003.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super! :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki egzamin to dla Ciebie bułka z masłem na śniadanie. ;) Wiosna już pomału idzie, też na nią czekam. Trzeba zrzucić płaszcze i kurtki.

    OdpowiedzUsuń