12 lut 2015

with Nadya Fashion

Witam! Żeby nie siedzieć i przeglądać Facebook'a, Instagrama lub także Youtube'a zaprosiłam do moich skromnych progach Nadię. Moja mama która prowadzi bloga i znajdziecie ją TU zrobiła nam fantastyczne zdjęcia. Dzisiaj Wam przedstawimy outfit pt. .Black&White. Klasyczny jest moim ulubionym stylem dlatego świetnie czuję się w czarno-białych strojach. W kolejnych postach z Nadią (które pojawią się już niebawem) przedstawimy Wam kolejne outfity, więc obserwujcie mnie i blog Nadii który jest TUTAJ żeby nie przegapić nowych postów! 







5 komentarzy:

  1. Świetnie razem wyglądacie dziewczyny! Fajny pomysł z tymi wspólnymi postami :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous ! Obie wygladacie pieknie :) swietne stylizacje dziewczyny :) Emilko a z mamy jaki superowy fotograf :)
    Pozdrawiam I sle buziaczki :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje, ciekawy blog oby tak dalej, ja sama dopiero zaczynam :) pozdrowienia z Górek :)!

    Nell

    Nell0003.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialnie, że Twoja mama prowadzi bloga! Ja też świetnie czuję się w takich zestawach. Śliczne masz zdjęcia na blogu! <3
    Pozdrawiam, Aarlenaa :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń