19 gru 2014

Cottonove Love

Hej!
Ojej, tak dłuuuuugo mnie nie było! Niestety, nauka, sprawdziany mnie wykańczają! Bardzo Was przepraszam! Od dziś mam  2 tygodnie wolnego, a za 5 dni jest Wigilia ! 

Niedawno miałam próbny test szóstoklasisty, z angielskiego, polskiego i z matematyki. Naprawdę ten egzamin był strasznie prosty, jedynie ta matma była podchwytliwa i o nią się najbardziej boję! :D  1 kwietnia mam na poważnie egzamin, mam nadzieję, że to tylko żart na prima aprilis ! 

W moim pokoju zaszły malutkie zmiany, ale pokażę go innym razem, za to dzisiaj będzie post o moich ukochanych girlandach z Cottonove Love ! Bardzo je lubię, dodają takiego niepowtarzalnego świątecznego klimatu! Sami zobaczcie!










11 komentarzy:

  1. Skąd masz spodnie ? Świetny post ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia i dekoracje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Skróciłaś włosy. Bardzo Ci ładnie. Faktycznie bardzo fajne spodnie. Wesołych świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te kule :)
    W ogóle masz przepiękny pokój :)
    Świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne zdjęcia! Śliczna jesteś ;)
    Ja też pisałam niedawno testy próbne, tyle że gimnazjalne ;P
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia! Naprawdę jestm pod wrażeniem, że jesteś taka młoda, a wszystko u Ciebie jest zrobione na 5+! Powodzenia w dalszym rozwoju blogowym:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia *,*
    obserwujemy?:*
    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te girlandy są świetne! Ostatnio na jakimś blogu znalazłam post DIY z nimi, będę musiała sama coś takiego zrobić :D
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, nawet nie trzeba czytać notki aby przyciągnąć czytelnika <3
    Jak Cię zobaczyłam pierwszy raz nie wiedziałam, że masz 12 lat :D
    Pozdrawiam :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładny pokój. ;-) śliczne oświetlenie!!!
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń