2 lut 2014

Bedroom inspirations

Cześć! 
Bardzo, bardzo Was przepraszam za moją długą nie obecność ! Były ferie i nie miałam kiedy napisać posta :) Mam nadzieje, że mi wybaczycie ;) 
W pierwszy tydzień ferii pojechałam z moją przyjaciółką do Podszkla na narty!!! Było świetnie!! Były też jej przyjaciółki i bawiłyśmy się wspaniale! Miałyśmy świetny pokój z łazienką, a na dworze była ogromna górka i zjeżdżałyśmy na niej na sankach. Jeździłyśmy do Białki Tatrzańskiej na narty i raz byłyśmy na basenie! 

~~~~~

Niestety, jutro już do szkoły, ale jakoś za nią tęskniłam! 

Dziś Wam pokażę moje inspiracje,  jak chciałabym zmienić swój pokój.

źródło klik

źródło klik

źródło klik

źródło klik

źródło klik

źródło klik


18 komentarzy:

  1. O jak fajnie, że napisałaś. Ja na szczęście dopiero zaczęłam ferie i mam nadzieję, że będą fajne, choć nie na nartach. Inspiracje ciekawe, najbardziej mi się podoba pierwsza, pozostałe trochę za bardzo romantyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero zaczynam ferie. Mam nadzieję, że będą udane :)
    Świetne inspiracje :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że dobrze bawiłaś się w ferie. Ja niestety przesiedziałam je w domu ;_;
    Śliczne sypialnie... Jeśli ci się uda przerobić twój pokój, KONIECZNIE muszę do ciebie przyjść :D
    Pozdrawiam
    always
    http://snape-granger-inna-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje :)

    Jeśli masz czas i chęci , zajrzyj - skomentuj :)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    Pozdrawiam , Lovett Lov ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie, metraz tych pokojów imponująca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny blog! Naprawdę bardzo mi się tu podoba :) Ciekawy post, myślę, że jeszcze tu zaglądnę :) A co powiesz na wspólną obserwację? Jeżeli się zgadzasz daj znać w komentarzu u mnie na blogu :) Jeżeli nie to po prostu zignoruj to pytanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mamy identyczny gust: przytulnie, romantycznie, z klasą ♥

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie akurat zaczęły się ferie. Śliczne są te wszystkie sypialnie, ja inspiracje zawsze ale to zawsze birę z tumblra. Tam są najlepsze zdjecia na świecie

    zapraszam na bloga przyjaciółki, jest rozdanie :)
    http://julkkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, piękne są te pokoje! ♥ Marzę właśnie o takim, całym białym. :)

    Zapraszam do mnie! marpleous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć jestem na twoim blogu pierwszy raz i jestem pod wrażeniem, że wkładasz w niego tyle pracy , pasji i poświecenia jest to niesamowite . Wygląd bloga też masz cudowny .
    zapraszam alwaysbetterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w pisanie bloga! Wygląd poprostu genialny! zakochałam się w nim! <3 post też ciekawy i pomysłowy! Powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo miło czyta się twoje posty. Starasz się, to widać. Podobają mi się taki blogi, jak twój czyli zadbane i ładne.
    Wpadniesz do mnie? Jest konkurs - do wygrania design (wygląd bloga). Masz duże szanse! :)
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjęcia <33 Od tego momentu twój blog stał się jednym z moich ulubionych przeczytałam prawie wszystkie posty ♥

    Pozdrawiam ♥ i zapraszam, nowy post:
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. widzę że mamy taki sam gust co do wystroju pokoi kocham się w takich pomieszczeniach, cudowne inspiracje <3

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwszy raz widzę młodą blogerkę która linkuje do źródeł zdjęć, wspaniale! :) pościel w różyczki przepiękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. jeśli potrzebujesz dodatków, pościeli czy poduch zapraszam do siebie. Uszyję z materiału według życzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje świadectwa i fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń