24 paź 2013

Castle Ogrodzieniec


Cześć!
Nie dawno byłam z moją ciocią i dwoma kuzynami w Zamku Ogrodzieniec!!!
Było bardzo fajnie, najpierw zwiedzaliśmy zamek, później Maciek (5 lat) poszedł na plac zabaw.
Byliśmy jeszcze w parku miniatur i tam zrobiłam najwięcej zdjęć :P 
Najbardziej mi się podobał park linowy:) byłam cztery razy na trasie zielonej tzn łatwej a mój 12-letni kuzyn Kuba był 3 razy na zielonej trasie i raz na czerwonej tzn trudnej. Kuba przechodził prawie całą godzinę czerwoną trasę :P. Byliśmy bardzo zmęczeni i później pojechaliśmy na obiad do IKEA.Ale się rozpisałam :D





A tu są zdjęcia z parku miniatur :)







A to mój kuzyn Maciek :DDD

8 komentarzy:

  1. Śliczne widoki! haha fajny kuzyn ♥

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę tam kiedyś pojechać wezmę Natalkę,, pojedziesz jeszcze raz z nami;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Emilko piękne zdjęcia, fajna wycieczka, takie chwile są bardzo przyjemne. Poldrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny spędzony dzień. Super zdjęcia, obiady w IKEA są pysznee! :D

    http://carmelovaa.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny widok, mega klimatyczny ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia:)


    http://rosonatorss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny blog, ciekawe posty, magiczne zdjęcia i piękna prowadząca – czego chcieć więcej?
    Z chęcią zostaję na dłużej (GFC) I czekam na więcej!


    Pozdrawiam,
    Katherine Unique


    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny wygląd bloga. :) Zapraszam : http://mrs-life.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń