31 sie 2013

Back to School

                                                                                            cześć

Długo nie pisałam, dlatego że zaczęłam czytać Harrego Pottera. Wczoraj  skończyłam jego 1 część, dziś zaczęłam drugą :)
Za 2 dni jest rozpoczęcie roku szkolnego, trochę tęsknie za szkołą, ale jednak wolę żeby wakacje trwały jak najdłużej.
 12 września będę miała urodziny !
 11 lat! ( już 5 klasa?! ) Ps:  laptop dostałam  jako wczesny prezent urodzinowy
Dziś wam pokażę rzeczy które będę miała do szkoły☺


                                                                                          1.plecak adidas



                                                                                                 2.zeszyty





                                                                                                3.portfel ^^


                                                                                                 4.notes


                                                                                                       5.piórnik


                                                                                             Netbook :DD


                                         aktualnie czytam Harry'ego Potter'a i Komnata Tajemnic

                                                                          PAPA :****

15 komentarzy:

  1. Masz super rzeczy do szkoły - cała jesteś super- w szkole także będzie super - powodzenia !!!!
    Fajnie , że czytasz książki - książka jest bardzo ważna dla rozwoju osobowości - czytaj jak najwięcej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post!świetny portfel.Mam taką samą tapetę na pulpicie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. strasznie podoba mi się Twój notes ♥
    gdzie go kupiłaś? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zeszyty gdzie kupowałaś???
      bardzo fajne masz rzeczy do szkoły
      zapraszam do mnie lifebyvica.blogspot.com

      Usuń
    2. wszystkiego zeszyty kupiłam w empiku ;)

      Usuń
  4. Swietny back to school:)
    Dziekuje za komentarz:)


    moze obserwujemy?
    http://sweett-and-saltyy.blogspot.se

    OdpowiedzUsuń
  5. Nienawidzę Harry'ego Pottera. ;] Też mam zeszyty z 'Keep calm and...' Pozdrawiam. ;)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne rzeczyy :) zapraszam http://littlee-thiinggss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam urodziny 16 wrzesnia, też chce laptopa :), ale to że pewnie go nie dostane to już inna sprawa. Świetny back to school i zazdroszczę tego laptopa. :)


    http://mycolorfulimagination.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak Ci się podoba Harry Potter? Ja byłam zachwycona po przeczytaniu wszystkich części, myślę, że za jakiś czas sięgnę po niego drugi raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytaj, czytaj, Potter to najlepsza książka :D
    Ja pamiętam, jakby to było dzisiaj, kiedy wprost znienawidziłam Snape'a w 6 części, a potem prawie go pokochałam w 7 ^.^
    http://always-said-snape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytaj, czytaj, Potter to najlepsza książka :D
    Ja pamiętam, jakby to było dzisiaj, kiedy wprost znienawidziłam Snape'a w 6 części, a potem prawie go pokochałam w 7 ^.^
    http://always-said-snape.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie kupiłaś zeszyty ?

    OdpowiedzUsuń