2 lut 2013

Nowe wieści!!!!

29 stycznia, urodziła się moja druga siostra Karolinka!!
Nie, nie to nie moja mama ją urodziła, ale moja macocha, czyli druga żona mojego tatusia;))) LOL
Jeszcze jej nie widziałam, ale ciekawa jestem czy jest podobna do mnie, tatuś powiedział że tak!
No to baby rządzą! To ja jestem najstarsza, to ja jestem tą pierwszą, to mnie będą naśladować, to ja się nimi będę opiekować;) Cieszę się, że jest Karolinka, ale się troszkę boję jak to będzie...

Dziś bez zdjęć. LOL

Emily

8 komentarzy:

  1. No to gratuluję kolejnej siostry :)) Na pewno będzie ładna za starszą siostrą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gratulacje :)
    zapraszam do mnie jestem w twoim wieku ;D
    http://ja-na-koncu-teczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super!taka siostra jak ty to wzór do naśladowania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! (: a tak swoją drogą, też mam na imię Karolina i urodziłam się 29 stycznia. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i nie ma się czego bać! :):)

    OdpowiedzUsuń