13 sty 2013

Kino + spacer

Taki jak w tytule był mój weekend ;-D
W sobotę kino z koleżanką na "Życie Pi"  polecam! Potem był Mc donald i moje kochane cheeseburgery!
W niedzielę z rodzinką spacer, Ja na sankach z Natalką, to moja młodsza siostra o 9 lat!
Bała się sanek, ale na moje kolanka usiadła. " Tatuś" nas wiózł!
Na rynku była Wielka Orkiestra Swiątecznej Pomocy, mnóstwo ludzi i zabaw.
Z mamą wjechałyśmy drabiną strażacką prawie na 5 piętro, było malowanie auta farbami i inne atrakcje!
W weekend wiele się działo, nie piszę o zadaniu domowym bo to nudy;-D


Zobaczcie jak wysoko strażacy podnosili drabinę;))


A tu ja z moją siostrzyczką;-D

6 komentarzy:

  1. Mam lęk wysokości, na samą myślprzechodzą mnie ciarki :]
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wysoko to bym się bała wjechać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam lęk wysokości - podziwiam Was za odwagę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. O, ja też bym się nie odważyła :D

      Usuń